Comunicat FAVMataró.-Davant dels darrers atacs, crítiques i qüestionaments que s’estan produint contras les associacions veïnals i els seus integrants, per part d’organitzacions com Mataró Es queda a Espanya i partits d’ultradreta com PxC i Vox, volem expressar un seguit de consideracions:

• Les associacions veïnals de la ciutat tenim un llegat i una trajectòria històriques inqüestionables. Hem estat treballant i treballem incansablement i de forma voluntària des de fa més de 40 anys, per la cohesió i la inclusió social i pels drets socials i laborals.
  • Rebutgem i condemnem frontalment els constants atacs que estem rebent. Les AV hem estat sempre plurals i diverses, com ho són els seus barris i els seus veïns i veïnes. No ens hem casat mai amb cap partit polític, ens el contrari, hem criticat, exigit i manifestat als diferents governs municipals i a l’oposició, totes les preocupacions, neguits i demandes que hem tingut a llarg de la història.
  • Hem treballat i treballem per la solidaritat, la cohesió social i la interculturalitat. És per això, que denunciem i rebutgem frontalment el discurs xenòfob, racista, sexista i homòfob que estan emprant algunes organitzacions i partits polítics, per a confrontar els veïns i les veïnes de la ciutat, i crear un clima d’inseguretat.És per tot això, que volem deixar BEN CLAR, als diferents partits polítics, que les associacions veïnals seguirem treballant pels nostres barris, de la mateixa manera que ens manifestarem i denunciarem tot allò que considerem injust.Per la cohesió social, la solidaritat i l’equitat, ni un pas enrere!