La FAVSabadell, com a entitat que agrupa i coordina el moviment veïnal de Sabadell i que va jugar un paper important durant la dictadura franquista en la lluita per la democràcia, a més de per la millora de les condicions de vida dels barris, respecte a l’aplicació del article 155 de l’CE78 manifesta el següent:

1. Amb l’aplicació de l’article 155, han suspès la democràcia a Catalunya (i d’alguna manera, afecta tot Espanya), un estat d’excepció de facto, que precisament per la gravetat de la decisió, la història no absoldrà als que han perpetrat semblant disbarat.

2. Cap demòcrates pot quedar impassible davant l’atac a les llibertats i la usurpació per part del Govern del PP (un partit que a Catalunya va obtenir un 8,5% de vots), del Parlament de Catalunya, els mossos, els mitjans de comunicació públics, Hisenda, (i pel que sembla, el que els vingui de gust, perquè en article 155 és una espècie de “barra lliure” per al Govern de torn. (Seguir llegint)