Comunicat AVVLaFlorida.- El passat dissabte 15 de maig la AVVLaFlorida vam convocar la nostra Assemblea General amb l’objectiu de renovar la Junta de l’associació. Després de tres anys i mig consideràvem que ja era hora de facilitar un relleu al capdavant de la Junta. Quan vam recuperar AVVLaFlorida al desembre de 2017, després d’estar a punt de tancar-se, la nova Junta es va comprometre a no eternitzar en els càrrecs, tal com succeeix en altres entitats: creiem que els mandats democràtics han de renovar-se, i s’ha de donar entrada a veïns i veïnes amb ganes de treballar pel nostre barri i el moviment veïnal.

El nostre propòsit va ser sempre rejovenir l’associació, feminitzar i que reflectís la diversitat cultural de la Florida, i trencar amb aquesta visió de les associacions de veïns com un teixit associatiu clàssic i envellit, compost majoritàriament per homes grans. I en això estem.

No va ser fàcil recuperar l’associació, no han estat fàcils aquests tres anys i mig, i molt menys l’últim amb una pandèmia mundial. I un cop realitzada l’assemblea tampoc està sent fàcil. Sembla que hi ha a qui no els agrada que les associacions de veïns es renovin. En aquest sentit, ens ha sorprès i decebut la postura que la Federació d’AAVV de l’Hospitalet que ha manifestat per twitter, i sense que s’hagi parlat ni comentat ni debatut en cap reunió de Junta, Secretaria ni Assemblea de la FAVLH, que no reconeix el resultat de la nostra assemblea. Davant d’això voldríem declarar el següent: (Seguir llegint a l’enllaç)