En aquests moments d’incertesa que vivim actualment pel COVID-19, ATLANTIS, el servei assegurador del veïnat, té clar que la seva prioritat és seguir defensant els nostres valors comuns i, per sobre de tot, respondre de la millor manera possible a les necessitats dels veïns i veïnes, siguin o no assegurats/ades. Per això ha posat en marxa un Pla de Contingència per atendre’ls en tot el que puguin necessitar en matèria d’assegurances.

Queda’t a casa

• Amb la finalitat d’evitar que els veïns i veïnes hagin de desplaçar-se físicament a una oficina, ATLANTIS posa a la seva disposició els seus recursos i canals d’atenció i servei a distància: telèfon, app, correu electrònic i web, on podran trobar totes les dades de contacte i instruccions a seguir en cas de necessitat.
Accedeix aquí a consells actualitzats de prevenció del COVID-19.

Algun dubte sobre les assegurances?

• Els veïns i veïnes poden tenir la tranquil·litat que totes les cobertures de la seva assegurança d’Auto i de Llar segueixen en vigor durant la situació d’Estat d’Alarma, encara que, lògicament, s’estan prioritzant les urgències. En cas que tinguin una reparació pactada al seu habitatge, per la seva seguretat ATLANTIS posa a la seva disposició un nou servei telemàtic de videoperitació.
• Et recordem que ATLANTIS pertany al Grup ACM España, filial del grup mutualista francès Crédit Mutuel Alliance Fédérale, que sota la supervisió directa del Banc Central Europeu, presenta una de les ràtios de solvència més elevades de la banca europea i internacional.
Accedeix aquí a les FAQs sobre assegurances. 

Una assegurança ètica i solidària, al teu costat

• La prioritat d’ATLANTIS són les persones, per això ha establert les mesures oportunes per protegir als seus treballadors/ores i als seus clients/tes.
• Com saps, ATLANTIS posa en pràctica els principis de l’Economia Social i disposa del segell EthSI, que certifica el compliment de criteris d’orientació ètica, solidaritat i responsabilitat social.
• A través de la Fundació del Grup ACM España, els clients que tinguin una situació de vulnerabilitat temporal poden sol·licitar ajuda al seu Fons de Solidaritat.
ATLANTIS ha preparat una sèrie de mesures de finançament i flexibilització de pagaments de les seves assegurances, per oferir solucions personalitzades als clients que ho necessitin.
ATLANTIS ha donat i cedit material i maquinària mèdica (respiradors, desfibril·ladors…) per a la lluita contra el Covid-19.
• També ha col·laborat amb una donació, a través de UNESPA, de més de 300.000 € que es dedicaran a un fons destinat a la protecció asseguradora del personal sanitari que està lluitant directament contra el coronavirus

Continua cuidant-te i deixa’ns cuidar-te!
Tel. 93 496 47 70 www.atlantis-seguros.es