Salta al contingut

El futur de Rodalies i la xarxa ferroviària catalana a debat a Arenys de Mar

El futur de Rodalies i la xarxa ferroviària catalana a debat a Arenys de Mar

El futur de Rodalies i la xarxa ferroviària catalana a debat a Arenys de Mar

Comparteix

Notícia AV Arenys de Mar/ 12 de març de 2026.- El proper dijous, dia 19 de març de 2026, Sala Noble del Calisay, Arenys partir de les 19h, us esperem a la taula rodona que organitzem, conjuntament amb la CONFAVC, per tractar el tema de Rodalies.

Amb un equip de ponents d’alt nivell i amb expertesa en el tema i organització popular com Anna Gómez de «Dignitat a les vies», Georgina Montesinos de l'»Associació per la promoció del transport públic» i Joan Amorós de Ferrmed; grup internacional de pressió per una bona conexió ferroviària europea).
Tractarem el tema de la xarxa ferroviària catalana, quins són els problemes, quines son les sol.lucions i quines accions podem emprendre des de la societat civil per poder exigir un servei digne.
US HI ESPEREM!!!
Necessitem suports per arribar a fer pressió allà on toca i ens fas falta!!!!
In situ, podreu signar per la línia directe d’autobús a Barcelona que tanta falta ens fa al Maresme Nord.
Entre totxs, ho canviarem tot! (Cartell jpg)

Configuració de cookies